onsdag 26. mars 2014

Tidskrifteske

Vi har hatt en lærer fra aktivitør, Eva. Vi fikk i oppgave å lage en eske til tidsskrifter. Det var helt tilfeldig hva vi fikk. Jeg trakk "Vi Over 60" som min tidsskrift.

Jeg begynte med å finne litt informasjon på nettet om dette bladet. Deretter fant jeg ut hva jeg skulle ha på esken min. Jeg valgte ut noen bilder og litt tekst å ha utenpå. Jeg valgte også å legge noen bilder inne i esken sammen med et eksemplar av bladet.

Jeg har bare limt på de bildene og teksten jeg hadde valgt ut. Esken ble ganske simpel, men jeg synes det var best sånn, så det ikke ble for mye rot på utsiden.
Teksten jeg hadde på var en kort forklaring av hva bladet inneholder. Under her kan du se at jeg har noen ord som beskriver hva du kan finne i Vi Over 60.
























Egenvurdering
Jeg ble passe fornøyd med esken. Synes utsiden ble litt kjedelig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar