mandag 9. desember 2013

Ordtak/ytring - PhotoShop

Vi har arbeidet med PhotoShop. Oppgaven var å lage en visuell framstilling av et ordtak eller en ytring. Jeg gikk veldig frem og tilbake, for jeg hadde så mange ideer om hva jeg skulle ha! Det var så mange ordtak jeg ville ha. Noen av ordtakene betyr en del for meg, andre gjør ikke det.

Målene med denne oppgaven var:
1. Få øvelse i å bruke PhotoShop
2. Få øvelse i å arbeide med komposisjon
3. Få øvelse i å uttrykke 
originalitet

En komposisjon er å sette sammen farger, former og figurer til en helhet i et bilde.
Her er noen av forslagene mine:
 









































































Dette er bildet jeg ble mest fornøyd med, som jeg valgte å levere inn:
























Egenvurdering
Jeg synes denne oppgaven var veldig morsom og lærerik! Jeg hadde det veldig gøy med og eksperimentere med PhotoShop. Ang. arbeidene mine er jeg også fornøyd, selv om noen av de er veldig enkle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar